"אין בעיה לגמור עם המבצע עוד היום, רק שאז נהיה תוך כמה חודשים בסבב לחימה נוסף"

    דוד קורצווייל No Comments on "אין בעיה לגמור עם המבצע עוד היום, רק שאז נהיה תוך כמה חודשים בסבב לחימה נוסף"
    20:59
    12.05.24
    אבי מימרן No Comments on חיים רמון קורא לרמטכ"ל להתפטר: "כשל בטבח ובמלחמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת מארחת היום, משעות הבוקר, כחמש מאות מילדי הדרום ליום של פעילות מגוונת בכנסת. יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין הנחה את מנכ"ל הכנסת רונן פלוט לקיים פעילויות בכנסת לילדי ליישובי הדרום שתחת אש והמבצע המורכב יצא לדרך בתוך ימים בודדים. לנושא נרתם גם סגן שר החינוך, חה״כ אבי וורצמן, שסייע בהבאת הילדים לכנסת. הילדים הגיעו היום לכנסת מיישובי הדרום, שדות נגב, אופקים, קרית מלאכי, אבן שמואל, מושב איתן וקיבוץ סעד, והתקבלו על ידי מדריכי הכנסת ליום גדוש של פעילויות מהנות. הפעילויות כללו מופע קוסם, הופעה לילדים, סיור בכנסת ועוד.

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין פינה זמן בסדר יומו על מנת להיפגש עם הילדים ולשוחח איתם. "האווירה הססגונית פה מדברת בעד עצמה, יש פה חיוכים ואושר של הילדים משעות של הקלה ורגיעה כאן בכנסת", אמר אדלשטיין. בתשובה לשאלות עיתונאים הוסיף: "יש ציפייה גדולה שצה"ל יכריע את המערכה. קל להבחין שיש לכך את כל הגיבוי הנדרש בעורף, עד שיחזור השקט לארץ. אין בעיה לגמור עם המבצע עוד היום, רק שאז נהיה תוך כמה חודשים בסבב לחימה נוסף. אי אפשר לחזור ל'הבנות' עמוד ענן או אחרות שהיו בעבר. הפעם צריך להיות באמת בטוחים שהמבצע הביא לשקט ולרגיעה בכל רחבי הארץ", אמר יושב ראש הכנסת.

    סגן שר החינוך, חה"כ אבי וורצמן, אמר לילדים: "אתם שכנים שלי. אני תושב באר שבע וגם אני, עם ילדיי, ישבנו במרחב המוגן והיה לא נעים. בדיוק בימים אלה מלאו תשע שנים להחלטת ההתנתקות ולאמירה שהייתה אז שההתנתקות תביא עמה שקט. מאז ירו אלפי טילים על ישראל. אני מקווה שצה"ל יכריע את המערכה כדי שילדי הדרום והילדים בכל הארץ, לא יצטרכו לסבול עוד לעולם".



    0 תגובות